מערכת VRF הינה מערכת מיזוג אוויר איכותית במיוחד שפותחה ביפן ונחשבת כיום לטכנולוגיה המובילה בתחום המזגנים.

המערכת מתאימה למיזוג דירות, בתי מלון, היכלים, בנייני משרדים, מוסדות ובתי יוקרה וזאת לאור הטכנולוגיה הייחודית שלה המאפשרת שינויים בין הקור והחום בחללים שונים וכן טמפרטורה אחידה כל הזמן ללא שינוי ויוצרת נוחות תרמית מקסימלית בכל החללים הממוזגים.

מערכת מיזוג VRF  או בשמה השני VRV  הינה מערכת הפועלת על עיקרון פעולה של שינוי הנפח בזרימת הקירור, המדחס של המערכת משנה כל פעם את מהירותו לפי דרישת המאיידים. המזגן פועל בצורה מודולארית ולכן פתוח לאפשרות של שימוש במספר רב של יחידות איוד בו זמנית בחיבור ליחידת עיבוי אחת.

המערכת מווסתת כך שהיא שומרת כל הזמן על טמפרטורה אחידה ללא ירידות של חום או קור, בנוסף מערכת VRF  הינה השקטה ביותר שיש, רחש יחידות הפנים שלה מגיע למקסימום של 28 דציבלים שזהו רחש נמוך בהרבה מרחשים הנגרמים ממאוורר של מחשב אישי. ההפעלה של המערכת מתבצעת דרך שלטים, לוחות בקרה מרכזיים ופיקודי קיר המאפשרים שליטה מהירה ונוחה על כל המיזוג, בנוסף מערכת VRF   יכולה להשתלב בקלות בתוך מערכות בקרה של המבנה כמו מערכות "בית חכם", ניתן לשלוט בטמפרטורות שונות בו זמנית כלומר חימום וקירור ביחד באזורים שונים וכל זה מבלי להעלות את צריכת האנרגיה, המזגן בנוי כך שיקרר ויחמם מבנה במזג אוויר קיצוני ביותר החל מחום של 45 מעלות ועד לקור של מינוס 20 מעלות.

המערכת אמנם נראית יקרה ממבט ראשון אך לתווך הארוך היא משתלמת , מאחר וצריכת החשמל והאנרגיה שלה נמוכים בהרבה מכל מערכת מיזוג אחרת כמו כן למערכת יתרון משמעותי שהינה מעלה את ערך הדירה. לפרטים נוספים ואפשרויות התקנה פנו לכוכב המיזוג, המומחים שלכם להתקנה ורכישה לש מערכות מיזוג מתקדמות.


חברות מזגנים
electra
tadiran
mitsubishi
fujitsu
lg
unique
daikin_logo
בין לקוחותינו
ביג
פלדמן
כבאות והצלה
ש.י. קבלני בנין
עיריית בית שמש
קפה גרג'
נתיב פיתוח נדל"ן
רם שן הסעות
סינמה סיטי
MATSART
logo_menu-biga
230px-Netivei_haGaz_svg
malibo
adora
giraffe
japanika
admin-ajax